Får jag ett kvitto när jag köpt eller säger upp ett abonnemang?

Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

Du får alltid ett digitalt kvitto när du har köpt eller avbryter ditt abonnemang på BostadsPortal. Kvittot skickas ut till den mejladress du har angivit vid skapandet av ditt konto. Kvittot fungerar som en bekräftelse på att du har aktiverat ditt abonnemang, eller att din uppsägning har behandlats i vårt system. Du får dock inte ett kvitto vid abonnemangsförnyelsen.Bekräftelse på uppsägning.png

Du kommer inte att få kvitton för varje abonnemangsförnyelse, men du kan alltid hitta dem under 'Abonnemang' i din profil.

 

Har du inte fått ditt kvitto via mejl?

Vänligen kontrollera din spam-mapp.

Om du fortfarande inte har fått ditt bekräftelsekvitto efter några minuter kan det hända att ditt köp eller din uppsägning inte har gått igenom. Om du är osäker, vänligen kontakta kundtjänst för hjälp.





Läs även ...

 
Se fler