Hur avslutar jag mitt abonnemang på BostadsPortal appen? (Apple/Android)

Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

Om du har köpt ditt BostadsPortal-abonnemang via vår app på din Apple- eller Android-enhet, hanteras det genom ditt iTunes- eller Google Play-konto. För att avsluta abonnemanget måste du göra det direkt via dessa tjänster, då BostadsPortal inte kan avsluta det åt dig.

Om du är osäker på hur du avslutar ditt abonnemang på din Apple-/Android-enhet, rekommenderar vi att du konsulterar Apple's/Google's egna guide om att avsluta ett abonnemang som köpts via en app

Viktigt angående automatisk förnyelse:
Om du har abonnerat genom App Store/Google Play Store, var medveten om att enligt Apples/Googles avbokningspolicy kommer abonnemanget att förnyas 24 timmar innan förnyelsedatumet, som angavs i villkoren som visas vid köptillfället. Dessa är Apples/Googles villkor för inköp av abonnemang i appar, och BostadsPortal har ingen påverkan eller möjlighet att avsluta abonnemanget åt dig.






 

Läs även ...

 
Se fler