Hur ändrar jag mina betalningsuppgifter?

Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

Det går tyvärr inte att ändra dina betalningsuppgifter, eftersom dina kortuppgifter inte är synliga för BostadsPortal. De skickas istället direkt via en krypterad länk till vår betalningsleverantör. Det enda sättet att ändra dina uppgifter är att säga upp ditt abonnemang och vänta tills det har löpt ut, och sedan aktivera ditt abonnemang igen med dina nya kortuppgifter.

Om du vill använda ett nytt betalingskort så följ nedan guide

  1. Avsluta ditt nuvarande abonnemang via menyn och 'Abonnemang'

  2. Vänta tills det att abonnemanget har löpt ut
    Du kan se tidpunkten när ditt abonnemang löper ut efter du har avslutat det.

     

  3. När abonnemanget löpt ut kan du upprätta ett nytt med det nya kortet
    Du kan upprätta det nya abonnemanget genom att klicka på 'Kontakta' eller 'Till hyresvärden' i en annons. 

 

Det är inget som försvinner i din profil om du avslutar ditt abonnemang och köper ett nytt vid en senare tidpunkt. 





Läs även ...

 
Se fler