Hur loggar jag in på BostadsPortal?

Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

För att logga in på din profil på BostadsPortal, klicka bara på 'Logga in'-knappen och ange din e-postadress och ditt lösenord.

Din e-postadress är den du använde när du skapade din profil. Du valde ditt lösenord när du satte upp ditt konto. Du kan alltid återställa ditt lösenord genom att klicka på 'Glömt lösenord'.

Klicka här på datorn för att logga in.png

Om du använder BostadsPortal i en webbläsare på din telefon eller surfplatta måste du först klicka på de tre linjerna i det övre högra hörnet och sedan klicka på 'Logga in'-knappen.

Klicka här på din telefon för att logga in.png

 

Varför kan jag inte logga in på min profil?

De vanliga orsakerna till att du kan ha problem med att logga in på din profil är att du har angett din e-postadress eller ditt lösenord felaktigt, eller att du använde en annan e-postadress när du skapade din användarprofil.

Om du upplever problem med att logga in på BostadsPortal rekommenderar vi att du:

  • Kontrollera om du har angett din e-postadress korrekt.
  • Försök att logga in med en annan e-postadress om du har eller har haft flera.
  • Återställ ditt lösenord (läs mer om återställning här)

Om du har en ny e-post eller bara vill ändra den e-postadress som är kopplad till ditt användarkonto, kan du alltid kontakt kundtjänst, som kommer att kunna ändra det åt dig.

 

 

 

Läs även ...