Varför kan jag inte logga in på mitt profil med Facebook Connect?

Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

Varför du inte kan logga in på din profil med Facebook Connect är då vi på BostadsPortal har av säkerhetsskäl valt att ta bort Facebook Connect från vår webbplats och mobilappar. Därför är det inte längre möjligt att logga in på ditt användarkonto med Facebook.


Hur du loggar in på din profil om du tidigare använt Facebook:

För att logga in på ditt användarkonto på BostadsPortal måste du begära en återställning av lösenordet. Läs hur du återställer ditt lösenord här.

Ange mejladressen som du använder för att logga in på Facebook. Du kommer sedan att få ett mejl med en länk för att återställa ditt lösenord och skapa ett nytt.


Kan jag ändra den mejladress jag använder för att logga in på BostadsPortal?

Om du vill ändra mejladressen som är kopplad till ditt användarkonto bör du kontakta BostadsPortal's kundtjänst på info@bostadsportal.se och ange din nuvarande mejladress på profilen samt den nya mejladressen du vill använda istället.


Vad ska jag göra om jag inte vet vilken mejladress jag använde för Facebook Connect?

Du kan alltid kontrollera vilka mejladresser som är kopplade till din Facebook-profil under dina kontoinställningar på Facebook. Läs mer på Facebook's webbplats.

Om du har svårt att hitta den mejladress du använde för att logga in på BostadsPortal med Facebook, bör du kontakta oss på info@bostadsportal.se och inkludera följande information

  • Om du är en hyresvärd bör du ange den fullständiga adressen till en bostadsfastighet som du har annonserat på BostadsPortal, samt ditt fullständiga namn, telefonnummer och eventuellt företag associerat med uthyrningen. Vi kan då lokalisera din profil åt dig.
  • Om du är hyresgäst/sökande kan vi lokalisera din profil baserat på betalningsdokumentation, såsom de sista fyra siffrorna i det kortnummer du använde för din abonnemangsbetalning.

 

 

Läs även ...