Var hittar jag ett kvitto på mina köp av annonseringsprodukter?

Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

När du har genomfört ett nytt köp eller avslutar ditt abonnemang på BostadsPortal får du alltid ett digitalt kvitto som skickas ut till den e-postadress som du angav vid skapandet av ditt konto. Vi skickar endast bekräftelsekvitton när du köper ett nytt abonnemang eller när du avslutar ditt abonnemang. Du kommer inte att få kvitton skickade för abonnemangs-förnyelser.

Förutom detta kan du alltid komma åt dina köp och kvitton direkt på din BostadsPortal-profil genom att följa dessa steg.

  1. Klicka på 'Köp och abonnemang'
    Se till att du är inloggad på ditt konto och klicka på ditt namn i det övre högra hörnet. Klicka på 'Köp och abonnemang'.



  2. Klicka på de tre punkterna och välj 'Visa kvitto'
    På listan kan du se alla köp du har gjort för dina annonser på ditt konto. För att komma åt kvittona kan du klicka på de tre punkterna till höger om adressen och välja 'Visa kvitto'.


 

Läs även ...