Om du kan se en betalningstransaktion från BostadsPortal på ditt konto är det troligtvis för att du har ett abonnemang hos oss.
Vad du kan göra då, är att logga in på BostadsPortals hemsida och klicka dig vidare till "Abonnemang".
Där ser du dina abonnemang och de senaste dragningarna från ditt konto. Du kan om du vill, via den här sidan, avsluta ditt abonnemang och du hittar även kvitton på alla dina köp. För att avsluta ett abonnemang klickar du på "Avsluta abonnemang" och bekräftar det i den efterföljande rutan.
Om du inte hittar ett aktivt abonnemang under "Abonnemang" men det har skett en dragning på ditt konto, är du välkommen att skicka ett mail till BostadsPortal på info@bostadsportal.se där du beskriver ärendet.
Lägg märke till att du får en bekräftelse per e-post när ett abonnemang avslutas. Man avslutar inte automatiskt ett abonnemang om man till exempelvis har avslutat sitt nyhetsbrev eller bevakningsmail.